1/13
Dekarbonizace motoru o libovolném objemu pro vyšší výkon, míň emisí a delší životnost
1 990 Kč
−5 %
od 1 889 Kč
Vybrat variantu
Přehled nabídky
Varianty (4)
Lidé potřebují sem tam vypálit červa, auta zase motor.
Zdá se vám, že váš motor polyká čím dál víc paliva, i když jezdíte pořád stejně? Důvodem můžou být usazeniny uhlíky uvnitř. Možná je to důsledek záměrného podtáčení a jízdy v nízkých otáčkách, možná jde o něco jiného. Tak jako tak, v EXINCARS Point si s tím snadno poradí.
Průběh servisního úkonu:
- Vozidlo je během dekarbonizace nastartované.
- Během čistícího procesu jsou všechny fáze řízeny NOS (NAVIGATOR OBD Service), který je připojený k diagnostické zásuvce a hlídá bezpečný průběh procesu.
- Při nastartovaném motoru, který je ve zvýšených otáčkách (teplota chladící kapaliny přitom nepřekročí během celého procesu 90°C), je do sání vpouštěna směs vodíku a kyslíku, tím dochází ke zvýšení účinnosti hoření směsi.
- Během tohoto procesu dojde k odstranění karbonových usazenin v motoru vlivem zvýšené teploty a účinnosti hoření.
- Karbon v motoru shoří a sublimuje (mění pevné skupenství na kapalné), vše je odváděno výfukovou soustavou vozidla.
- Po dokončeném procesu dekarbonizace motoru, je nutné vozidlo svižněji projet, aby se karbon a vodík v podobě plynu dostal pryč z motoru.
- K tomu slouží testovací jízda v délce 10–15 minut za zvýšených otáček 3000–3200 rpm.
- Účinky a výsledky dekarbonizace pocítíte ihned po vyjetí ze servisu.
- Nejčastěji v podobě lepšího zátahu motoru od spodu a nižší hlučnosti motoru.
- Pokud se chystáte na kontrolu emisí, je vhodné s vozidlem ujet alespoň 200 km před samotným měřením.